Thursday 4 October 2012

my bday

alhamdullilah syukur kepadanya
memanjangkan usiaku ,memberkati hidupku
memurahkan rezekiku sekeluarga  dapat menikmati kehidupan yg baik
...amin... semoga segalanyer diberkati dan dilimpahi rahmat ..amin...





tq my lovely hubby , bagi hadia ne..
tp i dah tahu kan hadiah aper nk bagi
sebab ge beli sama2 hehe..hehe dia kata senang pilih sendiri ape nak (sbb dia nyer bday pun i wat cam tu..saja lah tu tiru ).
tp yg nk jam ne my hubby ..i pilih jam lain
dia kata  sesekali pakai lah jam cam ne pulak...i kut je lah (dia sebenornyer minat G shock)
org nak bagi org nak banje jgn mayak kompelen karang melepassss...



disebabkan tahun ne aku x amik cuti time bday so tak ada lah ge bercuti2

just dinner je tonight
dinner pun dinner lah kan yg penting happy


setiap tahun aku akan beli hadiah bday
untuk diri sendiri ... utk tahun ne byk dah yg aku fikir kan
yg mane satu menjadi pilihan aku , ikut budget kat poket aku lah jawapan nyer ..asal sendiri happy kan kan ..


hujung minggu ne ge holiday tapi dekat jelah x ge jauh2
x kisahlah kan .. org nak banje ge holiday ge ngan family reramai mesti syok
biasalah acara  bakal di adakan bermandi manda & BBq .....
next n3 lah kita citer pasal holiday ne best ke ok ke menarik ker ....



2 comments:

dah baca komen-komen lah ...tq