Friday 14 September 2012

LEGOLAND MALAYSIA- NUSAJAYA

Sana sini org dok citer pasal
Legoland M'Sia yg lokasinya diNusajaya
senang ckp dekat je ngan tempat aku kerja
cuma aku x lalu hari2lah
sbb aku guna jln tu ge opis hehe
klu nak ge mydin je lalu legoland tu...
bila org sana sina dok ckp2 je
asyik dok tanyer je dah pergi ker legoland tu
best tak ok tak...
alooloo tempat kerja aku je dekat
ngan cik lego tu tp aku x kerja ngan lego tu ..
jadi bila org tanya jawapannyer
tak tahu ler nampak dr luar je
nampak banyak kete nampak maina2
dia tu rollercoster tinggi
bukan main huu huu berani try lah naik huuhuu

Pada 8.9.2012 Sabtu jam 11.00 pagi
akhirnyer terjawab lah sudah tentang LEGOLAND itu apabila aku mendapat tiket masuk kesana ....
best ke tak ok ke tak
jawapannyer ada di bawah ini ..huuu huu





























LEGOLAND Malaysia Single-day Ticket:

LEGOLAND Malaysia Annual Pass:
  • LEGOLAND Annual Pass (Adult, 12-59 years old) - regular price: RM275 or SGD115
  • LEGOLAND Annual Pass (Child, 3-11 years old) -  regular price: RM210 or SGD88
  • LEGOLAND Annual Pass (Senior, 60+ years old) -  regular price: RM210 / SGD88


No comments:

Post a Comment

dah baca komen-komen lah ...tq