Friday 14 December 2012

~Kristal Flower~

Baju kurung moda berwarna biru diberi sentuhan ringkas dibhg dada dan tangan design Kristal flower menjadi pilihansbb apa aku pilih design sbb dah ku semak2 koleksi si Erffa ne lom ada lagi yg cam ne aku buat utuk baju dia.. almaklum lah dia ne cust.tetap aku ... banyak jugak lah aku memanikkan bajunya..tq erffa kerana memberi kerprcayaan kepadaku ...
 buat lah aper saja desing kat baju dia asal cantik itulah pesanan dia dan jgn guna kaler pink sebagai calour utama dia x berapa suka pink..:)
aku lak suka pink..huuu
klu baju biru ne lah di gandingkan dgn pink pasti lebih terserlah
tp..apakan daya bukan kaler kesukaannya
layan lah hasil senada dan seirama kalernya tp ku serikan ngan bunga kuning yg comel itu ..sedikit taburan yg ada light pink ( nakjuga kan hahaha) nasib baik tuannya x complen :)



No comments:

Post a Comment

dah baca komen-komen lah ...tq